Sistema de protecció de menors: protegits i protegides?

Una xiqueta, un xiquet, tenen dret a tots els drets, principalment als drets humans, un xiquet i una xiqueta, no són “propietat” de ningú, ni de pares o mares biològics o adoptius, ni de l’Administració, al contrari són responsabilitat de la societat en el seu conjunt, que no pot ni deu mirar cap a un altre costat. Per tot açò des de Podem València, a iniciativa de la Consellera ciutadana de València Pilar Lima, i amb la inestimable col·laboració del Cercle de Russafa, s’ha organitzat un debat on intentem comptar amb tots els actors implicats: l’Administració Pública, la societat civil organitzada, testimoniatges de menors que van viure el “sistema de protecció” i ara són adults, pares i mares ja siguen adoptants o biològics.
Volem visibilitzar la “problemàtica” existent en la nostra Comunitat amb la finalitat de millorar el sistema de protecció a menors, per aquest motiu comptem amb la teua assistència i participació activa en el debat.

Us esperem!

proteccion menoresvalencia14