La Morada

LA SEU DE VALÈNCIA

La gent de Podem València portem més de dos anys treballant incansablement en els carrers. Ha arribat el moment de tenir un espai de treball i trobada concorde a la nostra organització: gran, lluminós, replet de continguts polítics i culturals oberts a la ciutadania. Des de Podem València estem col·laborant al costat de l’Institut 25M perquè la nostra seu es puga convertir en el futur Estatge de València, un espai cultural i social que va més enllà de la clàssica seu de partit. És un espai en continu oferiment amb activitats de formació, treball en equip, xarrades, cultura i oci des d’on podrem informar-nos i intercanviar opinions entre els/les ciutadans/as que estem pel canvi. Un lloc per a treballar braç a braç en un ambient distès i desenvolupar millor si cap el nostre treball voluntari d’impuls a la transformació social.

LA SEU

El local és un espai il·lusionant i ben accessible des de tots els barris i pobles d’al voltant. Disposa de dos locals i una nau, està ple de possibilitats, té altura suficient per a desenvolupar tot tipus d’activitats, l’amplitud suficient per a les nostres assemblees obertes, distribuir taules de treball i amb sala de reunions.
Us animem a ser partícips amb nosaltres d’aquest projecte magnífic en ple barri de Ruzafa. L’organització Podem València posarà tot el seu esforç i els recursos que disposa per a impulsar el projecte, però ens fa falta la vostra col·laboració per a completar el pressupost inicial. No ens financem amb bancs, volem ser lliures i haver-nos de solament a les gents de la nostra ciutat. Col·labora amb nosaltres i assega’t part. Estem desitjosos de poder convidar-te a la inauguració.

Ja quasi tenim l’estatge en marxa. Moltes hores de treball, somriures i il·lusió de la gent per tenir prompte la seu social i cultural de Podem en la ciutat.
Ens falta una última espenta per a completar la reforma.
Ens ajudes?