Chelo Poveda elegida Portaveu de Podem València

• La nova portaveu de Podem València va obtindre 74 vots enfront dels 36 de l’altra candidata Lola Saiz.
  • Les bases del nou *Podem València que ella encapçala es fonamenten en la visió clara de reconnectar amb els cercles.

El projecte que *Chelo Poveda ha presentat i que es durà a terme en *Podem València a partir d’aquest instant té com a objectius a curt termini escoltar i tindre en compte a les bases. Amb la victòria de *Chelo es tanca l’etapa anterior i suposa el començament d’una nova etapa, que busca fer ressorgir al partit amb el suport de la militància, “atenent el que cadascun haja de dir i aportar”.

En el seu objectiu que la formació habitada ocupe de nou “l’espai polític que es mereix”, cerca reconnectar amb barris, cercles del partit i reprendre projectes comuns amb partits germans que desembocaran en una força política unida, solvent i amb capacitat de formar part novament de l’Ajuntament de València en 2023.

Sembla clar que es consolida el projecte autonòmic de Pilar Lima també a la ciutat de València, donant resposta en sentir republicà tan impregnat a la ciutat i al mateix temps integrant com s’està fent en tot el territori a cadascun dels militants.

A València en concret, la portaveu indica que els enllaços de cada cercle presents en el Consell de Cercles Municipal seran els encarregats de vertebrar les línies a seguir, recolzant-se tant en un pla de formació com en una dotació econòmica a cada acció, aspecte que està encara per especificar-se.

Elaborarà en aquests dos anys de treball un programa electoral més pròxim al ciutadà i que tinga en compte cada dia més a les classes desfavorides. Poveda, reconeix els avanços en l’aspecte social realitzats en les últimes etapes pel consistori valencià, però al qual li retrau en canvi no haver-se deslligat prou de les grans empreses i multinacionals a les quals es continuen sotmetent les decisions a València que han donat lloc a l’aprovació recent d’innombrables PAI o la continuació de la tan nociva ampliació del Port de València.