Salvador Pérez

Salvador Pérez naix a Quart de Poblet en 1969. És Diplomat en Informàtica per la Universitat Politècnica de València, Màster en Innovació i desenvolupament de projectes de negoci i Doctor en Economia Social per la Universitat de València. En aquest àmbit, el seu treball s’ha centrat en torn a les entitats d’acció social i el seu finançament. La seua trajectòria professional ha estat marcada pel món comercial i la formació.

Va realitzar un curs sobre comerç internacional a Tolosa de Llenguadoc (França) on va adquirir les habilitats i coneixements base que han marcat la major part de la seua vida professional. Va treballar durant 7 anys per a empreses del sector del moble de València i des de 1999, gestiona la seua pròpia empresa dedicada a les relacions comercials amb Rússia.

Aprendre, comprendre i crear ha sigut sempre una guia important en la seua vida, motiu pel qual ha continuat formant-me fins al dia de hui en matèries molt diferents que li han permés aportar idees, treball i coneixement a les diferents iniciatives i moviments socials en els quals participa activament.

Pare de Carlota i de Marcos, espòs d’Isabel i company de totes les persones, especialment d’aquelles que creen en l’acció col·lectiva.

En twitter és @voroperez.

Vivim en un món en el qual la llibertat individual infinita preval enfront de l’interés col·lectiu. Aquesta considera a “els altres” com un obstacle per al desenvolupament personal, i aprofundeix en “la immediatesa” que prevé de la creació d’estratègies a llarg termini capaces de transformar la societat cap a models basats en la justícia i el respecte. Aquest és el gran assoliment del neoliberalisme que, d’aquesta manera, ha aconseguit anul·lar la capacitat crítica d’una part important de la societat.

Els partits polítics a l’ús no són més que eines garants del manteniment d’aquest esquema social i solament amb l’agregació de diferents col·lectius presents activament en la societat, serem capaces de construir un discurs transformador cap a un model allunyat d’aquell en el qual convivim, i en el qual els paràmetres de relació seran diferents.

Serà un camí dur i ple d’obstacles i tinc la determinació d’unir-me a un col·lectiu capaç d’aportar reflexió, planificació i treball per a construir-ho.