María Cristina García Ostbye

Vaig estudiar la carrera de Químiques a la Universitat de València i l’Autónoma de Madrid. I part d’Informàtica de sistemes a la UNED per acabar estudiant temaris d’oposicions per arribar a ser funcionaria de la Universitat de València.

Vaig nàixer a València fa 49 anys. I tota la meua vida ha girat sempre al voltant de la defensa de l’educació pública i de qualitat a través de la lluita estudiantil, la lluita sindical i la lluita política. Des del CUQ de la UV passant pel Kaos de la UAM fins a les plataformes en defensa de l’educació pública.

Participe activament en el cercle de la Malva-rosa de València, he participat en el cercle d’Educació del PV, ajudat a crear el cercle de Migracions del PV y participat a València en comú.

Aquests anys han estat increïblement intensos i ara és el moment de seure, respirar i construir un PODEM creant moviment popular i arrelant amb els cercles les nostres relacions amb els moviments socials. Un PODEM despatriarcalitzat i feminista per canviar el món, construir una societat més justa, igualitària, ecològicament sostenible i compromesa amb els drets humans per a tota la ciutadania.

Necessitem una organització cohesionada, vital, que ens empodere i siga rebel, en la qual la ciutadania trobe propostes, respostes i un futur polític de transformació social. Hem de promoure una organització efectiva i donar veu a les organitzacions socials i als cercles enfortint els nivells barrials i de districte.