Joan Cebolla

Vaig nàixer a Sueca fa 56 anys, als dènou anys vaig ingressar en la sanitat pública desenvolupant el meu treball fins a l’actualitat en les urgències extra hospitalàries en diferents zones de la ciutat de València. Des de l’adolescència vaig desenvolupar activitats sindicals en la CGT exercint responsabilitats d’àmbit autonòmic, vaig abandonar el sindicalisme actiu en ingressar en la universitat als vint-i-nou anys, realitzant estudis de Ciències Polítiques en la UNED i cursos de doctorat en el IUGM (Ministeri de Defensa) sobre Relacions Internacionals i Estudis de la Pau. Amb posterioritat vaig desenvolupar l’activisme social a través de la cultura de pau, migracions i el voluntariat, exercint de president de la Plataforma Valenciana del Voluntariat, treballs puntuals de supervisió de projectes a Llatinoamèrica, docència en el Màster Interuniversitari en Cooperació en l’àrea de Codesenvolupament. Vaig ingressar en Podemos en els seus inicis participant en el primer CCV en l’àrea de finances i en la creació del Cercle de Migracions

M’interessa més el compromís que la motivació, considere fonamental mantindre en totes les tasques que toc desenvolupar en la gestió organitzativa com a pública, independentment del lloc, un compromís entre la responsabilitat assumida, les idees defensades i l’honestedat personal. L’exercici de la ciutadania com una activitat plural, compartida i crítica només es pot desenvolupar des de la proximitat i és l’àmbit municipal l’espai necessari per a conjuminar els Comités Ciutadans, Cercles i Institucions massa vegades distants. Al costat de les persones de MovemValencia compromet el meu temps, coneixement i experiència per a desenvolupar un Podemos útil a la nostra ciutat i les seues gents. Ànim.