Imane Slami

Llicenciada en Filologia Francesa, Cursant el Doctorat en el Departament de Filologia Francesa i Italiana. Universitat de València “TESI Doctoral”Departament de Filologia Francesa i Italiana. Tinc Màster “No Cifuentes” en Cooperació al Desenvolupament organitzat per la universitat de València i la Universitat Jaume I, i promogut pel Comité Universitari Valencià de Relacions Internacionals i Cooperació (CUVRIC). Tinc El CAP equivalent al certificat d’Aptitud Pedagògica. Treball des del 2007 com a educadora social també tinc molta experiència en el treball associatiu.

Estic cursant un Màster de traducció humanística i creativa en la universitat valenciana.

Escric poesia social on es denuncie injustícies i discriminacions.

Desitjant aconseguir el despertar polític després la profunda letargia. Per la igualtat per la transparència, pel benestar col·lectiu i per la participació ciutadana amb tots els seus colors. Sota aquestes premisses i valors desitge posar el meu gra d’arena participant i col·laborant per al benestar col·lectiu. amb els seus diferents teixits. Com a dona espanyola immigrant, treballadora. amb la gran motivació de fomentar la vida associativa en el municipi i fer participes a totes i tots els seus components, col·laborant en una gestió eficients intel·ligents i sostenible.