Clara Icardo

Vaig nàixer a València, en el si d’una família on la política s’ha entés com una forma d’entendre el món, més enllà de banderes i consignes. He viscut sota els paràmetres de l’ètica i l’honradesa i intent ser fidel a tots dos en el meu dia a dia. Em vaig llicenciar en Economia amb la vocació d’aportar el meu temps a les iniciatives socials i als col·lectius amb majors dificultats. Vaig cursar màster en direcció d’entitats sense ànim de lucre i màster en direcció de RH i vaig aconseguir que la meua carrera professional girara, durant més de 10 anys, en l’àmbit de l’economia social.

Vaig viure el 15M amb el meu fill de 4 mesos en braços i l’esperança que un altre Món era possible. A pesar que el meu activisme polític no havia estat vinculat formalment a cap força política, l’aparició de Podemos en el panorama va suposar un gir en el meu plantejament, en plasmar-se tots els meus ideals i lluites en forma eina d’acció democràtica. Milite en Podemos a nivell municipal des de 2014, com a personal de suport en l’anterior CCM i en aquells espais on la meua experiència i coneixements ha sigut d’utilitat per al partit. Amb la ferma convicció de la importància i necessitat d’un canvi sociopolític que evite el nostre propi sucumbir, em sent en el deure moral de fer tot allò que estiga a la meua mà per deixar una ciutat, un país i un planeta millor per a la noves generacions, així com de retornar als nostres majors l’esforç i lluita escomés per oferir-me una vida el més digna i feliç possible.

Amb la ferma convicció que enfront de les injustícies i desigualtats socials no es pot mirar cap a un altre costat, he intentat sempre obrir el debat en el meu entorn i propiciar que es qüestione tot allò que fa aquesta societat menys justa i menys igualitària del que hauríem d’esperar.

M’apassiona provocar el debat, la reflexió i el qüestionament de les idees pre-establides per a propiciar el canvi i crec que els xicotets gestos sí que sumen en el global.

L’oportunitat de formar part d’un instrument d’acció soci-política com el CCM a la ciutat de València, és un repte personal que m’il·lusiona i m’emociona, per brindar-me la possibilitat de fer realitat les metes del projecte polític i d’acció municipal de Podem.

He militat sempre des de l’ombra pel ben comú i crec que aquest és el pas coherent a donar per a aportar a la societat el que pot suposar el canvi de paradigma del nostre futur més immediat.