Alberto López Beltrán

Vaig nàixer en valència fa 68 anys, vaig treballar en una multinacional japonesa en l’àrea d’informàtica en tasques de desenvolupament d’aplicacions, instal·lació i formació a usuaris durant 40 anys, amb un parèntesi de 7 com a autònom en la mateixa activitat.
En paral·lel quan treballava per compte d’altri i a intervals vaig ser representant sindical en defensa dels interessos personals i professionals de les meues companyes i companys durant uns 25 anys.

Em van interessar els plantejaments del 15M al llarg del seu desenvolupament els quals em van derivar cap a Podemos on estic actiu des del 2014, vaig ser enllaç del cercle de Russafa a València fins a ser triat per al CCM,
He participat com apoderat per Podemos i València en *Comú en totes els processos electorals que s’han celebrat a València.
Primer prejubiliat i després jubilat des de fa 4 anys i molt interessat en la defensa de les persones per la igualtat, per unes pensions dignes, les actuals i les futures, per les construcció d’unes ciutats habitables i sostenibles, per la representació de les bases a través dels cercles en els òrgans interns del partit.